fredag 2 april 2010

Ligger i sängen nu, nyss duschat och innan det var jag hos Adam. Dom drack lite öl, och lyckades övertala mig att halsa 2 på rad. Lite av en utmaning men jag lyckades! Jag börjar få lite resfeber nu kan man väl säga, känns lite overkligt att snart vara där! Ska bli riktigt riktigt roligt och skönt faktiskt. Blir väl att vara uppe ett antal timmar till så jag är trött på bussen i morgon. Kommer aldrig kunna sova annars, för att sova på bussar och i bilar är det obekvämaste som finns. Antar att ni håller med mig? En sak som är skön med att spendera så många timmar på bussen är att vi iallafall har internet på bussen fram till Svergie gränsen sen dör all kontakt med mig haha. Nej nu ska jag väcka mina päron som ligger och sover i soffan sen kika lite Vänner. Natti och ha ett bra lov här hemma!

Inga kommentarer: