torsdag 6 augusti 2009








Planerna förändrades ganska drastiskt i Tisdags, slutade med att jag spenderade min kväll hos Alessandra framför Twilight filmen. Åkte hem med sista bussen, gick ut igen vid 1 och så blev det ännu en spökrunda med Azra, My, Hägge och Vatanen. Denna gången åkte vi till ett ställe lite utanför skultuna, 3 km in på en grusväg mitt i ingenstans till en gammal bunker där människor gömde sig under världskrigen. Helt kolsvart så bestämde oss för att hämta ficklampor. Åkte sen tillbaka igen, och alla var skitskraja. Vågade oss knappt ur bilen först. Tillslut tog vi oss fram till dörren efter många om och men. Vände tillbaka till bilen igen och åkte hemmåt. Det värsta var att bensinen var på väg att ta slut och jag drömde om typ Wrong turn, skulle vara kul om nåt sånt hände, eller inte. Åkte hem och la mig igen runt 3. Vid lunch igår kom Ida hit, var här ett tag sen åkte vi till stan. Gick runt med henne, sen träffade jag Lina och Johanna lite senare sen gick vi till Gränden och mötte Madde. Vi blev sittandes där i ett antal timmar, vilket inte var så konstigt eftersom vi hade så mycket att prata om. Haha mycket skratt blev det också, och glömmer aldrig Linas och Johannas min då jag och Madde skulle demostrera en sexställning mitt bland alla människor haha. Kul att vara dom tre vännerna och jerry igen, har saknat er massor. Var över en månad sedan sist. Sa hej då till dom, sen åkte jag hem till Alessandra och åt en otroligt god middag med her family. Fick sedan sällskap ner till bussen av Aman. Hade en toppen dag, det bästa av allt var att vädret va så underbart!




Kändes underbart att få svar på alla mina frågetecken, jag kommer alltid alltid alltid ställa upp för dig. Vi är inte vad vi än gång var, men nu för första gången kan jag se dig som min vän, och bara min vän, ingenting mer. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta

3 kommentarer:

72 Unknown sa...

Tja. Denna bunker du nämner, skulle uppskatta sjukt mycket om du kunde langa en vägbeskrivning eller något liknande till mig. mvh

Fredrik sa...

vilken del av skultuna ligger bunkern i:O har helt missat att det finns:O skulle bli jätte glad om du kunde ge mig lite information om vart=) gärna på mail. Hammarn86@hotmail.com

tack på förhand =)

Mr H sa...

Vart någonstans ligger denna bunker?
du kan väll skriva det till mig i ett inlägg på min pixbox eller nått sånt=) skulle verkligen uppskatta om jag fick reda på vart det är.

http://www.pixbox.se/usr_show_id179418_page0_order1.html

tack på förhand=)