söndag 23 januari 2011

Your still in my blood

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt frånvarande den här helgen men har mer än fullt upp kan man väl säga! Ska berätta lite om min helg, vad har ni gjort i helgen?
Fredag: Sprang runt på stan med Elin bland annat och fick träffa min saknade Louise, sen var det bara att åka snabbt hem och fixa mig för att sedan åka tillbaka till stan och hämta alkohol hos Jonas. Sen bar det av till Sanna där hela hennes släkt var och åt en massa god mat och drack lite grann. Vid halv 11 åkte vi ner på stan och gick in på SILK. Blev en otroligt lyckad kväll och jag tror att Sanna också hade roligt.
Lördag: Bakfull och trött som fan vaknade jag upp och tog bussen hem. Låg och dog för att jag mådde så dåligt men det var bara att ta en välbehövd dusch och fixa sig igen. Lina kom till mig vid tre och så satte vi kurs mot Gävle. När vi kom dit åt vi middag med Soufi och två andra härliga tjejer sen åkte vi till Läkerol Arena där det var Idol Live Turné, vi gick in i en Vip kö så vi slapp stå i kö så länge, asskönt! När vi letade reda på våra platser visade det sig att dom var riktigt bra! Hela grejen var grym, och jag tyckte att Jay Smith var bra innan men efter att ha sett honom live älskar jag honom!!!! Så grymt bra. Jag filmade massor men ljudet är helt förstört så kan inte lägga upp dom mn det var en otrolig upplevelse. Kom hem rätt sent igår, så har varit sjukt trött idag.

Stod på öppet hus i skolan med Adra idag, sen ikväll har jag bara tränat och snart ska jag sova. Smell you later









Inga kommentarer: