lördag 3 september 2011

Countdown 11 h 30 min

Jag känner så mycket just nu, så mycket olika blandade känslor. Har sagt hej då av flera vänner under dagen och jag har liksom inte förstått att jag inte kommer se dom på kanske mer än ett halvår. Det är inte förrän idag, precis nyss som jag förstått vad jag har gett mig in på. Jag har varit rätt lugn de senaste två veckorna men nu börjar paniken smyga sig på, då jag inser vad jag lämnar kvar här. Jag har så otroligt många fina vänner!! Det är hemskt att lämna dom, men jag kan bara hoppas på att de finns kvar när jag kommer tillbaka och under hela tiden jag är borta. Jag har panik och vill inte längre åka i skrivande stund, men samtidigt känner jag så mycket förväntan att jag håller på att spricka, det ska bli så underbart att kasta mig ut från ett berg utan skyddslina, och få se vad jag går för egentligen. Liten blir stor, och summa summarum ska det bli helt FANTASTISKT!

Inga kommentarer: