onsdag 7 maj 2008

mätt

tillbaka vid datorn igen , det blev 2 ägg mackor med apelsinjuice. Det behövdes kan jag säga, när jag är hungrig är inte mitt humör det bästa direkt. Jag satt och åt vid tv:n med hela familjen,
dom tittade på sverige - schweiz eller hur det nu stavas och jag förstår inte hur man kan tycka hockey är så roligt? Jag förstår inte hur det kan betyda så mycket för en att man gråter när motståndarlaget gör mål ? Det gör min bror i alla fall, rätta mig om jag har fel men jag tycker det är löjligt. Jag blir alltid sjukt arg när det är hockeymatcher eller fotbollmatcher för hela min familj sitter och skriker nere i soffan . Men det kanske är nåt man ska bli intresserad av ? Nu sitter jag iallafall framför datorn och har sjukt tråkigt! Ska nog gå och lägga mig snart, observera att klockan bara är 21.20 och det är tidigt för att vara mig men ska upp så sjukt tidigt i morgon, måste gå upp kanske halv sex för bussen går 06.50 från Skultuna och sen bär det av till Sthlm med skolan.

Ha det bra! / h


someday im gonna reach the stars

Inga kommentarer: