torsdag 8 maj 2008

Stockholm

nytt rekord, nu har jag lyckats skriva 2 dagar irad, jag är chockad.

undra hur länge jag kommer fortsätta skriva? hmm inte länge gissar jag på men men , jag försöker iallafall.



Torsdag och snart helg, kanon dag idag i Sthlm, riktigt varmt ute och solen sken så ingenting har kunnat förstöra mitt humör idag. Först åkte vi till Riksdagen, sedan blev det 2 timmat fri tid och sen naturhistoriska riksmuseet. Jag trodde det skulle vara tråkigare än vad det var, men det var faktiskt riktigt intressant! Sen blev det bussen hem och jag satt och blev väldigt irreterad på johan som tryckte upp sina väldigt illaluktande fötter i mitt ansikte. Det var verkligen MYSIGT! Glassig dag idag iallafall, det slutade med att jag och johanna satte oss i Vasaparken i skuggan och bara låg och pratade, bestämde bla att jag hon och lina ska åka utomlands nästa höst. Sen tog hon bussen hem.



Just nu sitter jagoch skriver hemkunskapsarbete, jag är så less på skolan så jag vill spy!

Längar mer än någonsin till sommarlov, nej men nu ska jag gå och duscha. Jag tror inte mina fötter heller luktar så gott efter att gått runt i skor hela dagen!



hej då,

Inga kommentarer: