lördag 25 oktober 2008

lördag


igår var det först en jobbig dag i skolan, en inlämning i spanska och en redovisning sen åkte jag ner på stan med kåsar och palma, träffade rawaz och david också. gick runt lite sen åkte jag hem.

tillbaka till stan efter en timme, tränade sen åkte jag hem till lina och fixade mig, vi drog till stan viid 9 och mötte johanna och madde på stan, drog till vega på typ fest , med samuel och några sen gick vi till stan, sen GICK jag till råby, fast fick skjuts av nån snäll kille på cykel den sista biten . träffade palma, gaz, kåsar och 2 till sen skjutsade kåsar mig till stan. var sjukt nära att jag skulle missa bussen haha, men man springer väldigt fort när man har druckit haha ! sen hem till lina och sov där, vaknade helt äcklig i morse, sen blev de frukost och sex and the city filmen .

fast hann inte se klart den innan mamma kom och hämtade mig :(


nu är jag hemma och ska ta kraft till att städa mig rum som är kaos haha, sen ska jag nog stanna hemma ikväll, har blivit för många helger på senaste tiden som jag har kommit hem sent. blir film och mys tror jag :) och dessutom håller jag på att bli sjuk också..


ska städa nu, bye! / h
dom tre vännerna & Jerry
<3

Inga kommentarer: