måndag 27 oktober 2008

måndag


första dagen på lovet, det kännsväldigt skönt att få sova hur länge man vill och inte behöva göra något alls :) ligger i soffan nu och glor på Italian Job, en riktigt bra film som jag har sett typ 873595883 ggr, ska till läkaren snart , ska ta prover i min hals. hoppas på att jag ska få ta bort mina halsmandlar för dom innebär bara problem!


i lördags var det tänkt att jag bara skulle vara hemma men det blev inte riktigt så ( som vanligt så ändrar jag alltid mig) , jag åkte hem till carro på fest, var mycket trevligt :) sov hos alessandra den natten , och lekte med hennes underbart söta valpar. mina små bäbisar . vi tjockade pizza och tog det bara lugnt . på kvällen kom ida till mig och vi drog till asmir och kollade på armageddon, lätt bästa filmen sen gick vi hem och sov.




skriver mer senare idag , / h




the way you make me feel

Inga kommentarer: