tisdag 27 oktober 2009

Kom nyss hem, ligger i soffan och kikar film med Ida och min bror. Ser Freedom Writers för tredje gången, får aldrig nog! Äter choklad och popcorn , och dricker cola. Det bästa när man är bakis! Gårdagen började med att jag träffade Samy och några av hans vänner och satt på Stugan ett tag sen fikade jag på Gränden med flicksen, stötte på massa annat roligt folk! Sen bar det av till Robin, med Emil, Danniel, Hames, Andres, Bella och Terese. Blev lite alkohol och annat skoj. Även kom det några tårar under kvällen pga känsliga samtalsämnen som kom upp men är glad för att ni fick mitt humör att bli bättre. Bilder kommer senare från kvällen när jag fått dom av Tess. Alla förutom Andres och Emil sov kvar, somnade inte förrän 5. Blev fighter om kuddar och täcken, slutade med att man blev kuddlös! Ont i nacken kan man säga idag. Åkte ner på stan vid 12 med killarna och träffade Ida. Hon följde med mig hem och ikväll ska jag umgås med henne. Ska se klart filmen nu sen duscha, det behövs verkligen. Sen får vi se vart kvällen tar oss. Ha en bra dag

Inga kommentarer: