onsdag 28 oktober 2009

Vaknade 11 i morse, hur trött som helst. Har lagat amerikanska pannkakor och tryckt i mig det med Azra och Ida, sen bara legat och degat i soffan. Nu ska jag snart åka till stan, till VGF hallen och vara där med dansskolan. Har inte varit där på länge och det ska bli kul att se hur mycket av alla volter osv jag har kvar i kroppen och som jag kommer ihåg. Ska bli riktigt kul faktiskt. Sen ska jag och Sofia duscha och sånt där och sen bär det av ner på stan för att äta spicy med gruppen + några till och sen se Michael Jackson This is it på bio.

Igår åkte jag och Ida in till stan och fikade på Gränden, stötte på allt möjligt folk. Sen gick vi vidare till Stugan med Samy, Aram, Sabri och K1. Satt där med dom till kvart i 11, mycket skratt blev det ! Härliga människor. Vi tog bussen hem då och kikade på Twilight. Jag slocknade på soffan och låg och snarkade. Nu ska jag packa ihop mina saker och åka.

Inga kommentarer: