lördag 28 augusti 2010

Friday night live

Klockan är 00.16 när jag påbörjar det här inlägget på fredagskvällen och jag ligger hemma i min säng. Ovanligt va? Kommer inte ihåg sist jag var hemma en fredag. Dock var jag i stan en snabbis med Boris och käkade, träffade även på Anes och Martin. Mycket mycket trevligt! Men här ligger alltså jag när mina två vänner Sofia och Ida är ute på krogen och har sjukt kul. Jag vill också...... Just nu suger det att man inte är 18 och för lite mer än en månad sedan åkte fast för falskleg. Men sån tur att det inte är så långt kvar, bara lite mer än en månad kvar och det klarar jag! Sen får jag också vara med i gänget haha.


Jag har inte skrivit på några dagar nu pga att det har varit fullt upp! Skolan, festkommitten, mitt friskisppass sen har jag shoppat otroligt mycket. Ska försöka hinna lägga upp bilder på allt sen. Jag har köpt 3 koftor, ett par jeans, ett par haremsbyxor, tre tröjor, en hatt, en halsduk, en sjal, ett par skor, en skinnjacka, en skjorta, en mössa, ett solpuder, tre par trosor, concealer och en ögonfransböjare. Tror jag fick med allt nu? Men det bästa av allt, JAG HAR KÖPT EN NY TELEFON. En Samsung Galaxy S och den är min baby, jag är kär!

Inga kommentarer: