söndag 22 augusti 2010

Skola. I morgon. Vill inte. Fan.

I morgon börjar det. Tidiga mornar, nya böcker, nya skrivhäften, läxor, prov. Jävla skit. Vallbybron nästa? Ja tack. Något jag kan trösta mig med är att det bara är ett litet ynka år kvar. Nu har vi plågat oss igenom 12 år i skolan och det är bara ett år kvar! Det känns underbart. Har ju varit lite sisådär med min skolgång, gick på Wenströmska första året (uuurk). Mådde åt helvete, bytte skola till Carlforsska till år 2, mådde åt helvete från november till maj, så gymnasiet har inte varit min bästa tid.Iår ska jag ge allt, göra allt jag kan och göra slut på mina krafter. Är dock rädd att jag ska må som jag gjorde, men jag ska göra allt för att det inte ska bli så. Orkar inte samma skit en gång till. Men iår finns det otroligt mycket att se fram emot

Julbalen
Studenkryssningen
Alla studentfester
och sen självklart STUDENTEN

Nu har jag laddat mina batterier och ska göra det här året till något roligt. Även fast jag kommer ha världens klump i magen i morgon när jag kliver in genom skolans dörrar så ska jag göra det med ett leende och ett mål. Ett mål att göra det till bästa skolåret någonsin!

1 kommentar:

MatteLito sa...

Lyssna på mej nu! STUDENTKRYSSNINGEN ÄR OFF THA HOOK! Missaru den missaru ditt livs party