måndag 16 augusti 2010

Gamle vrak

Hemma nu, eller har varit det sen i fredags efter 9 helt jävla fantastiskt grymma dagar i Magaluf. Jag hade så sjukt kul där nere! Går inte att skriva ner här. Bodde på ett helt okej hotell, med grymt läge, 2 minuter till stranden och 5 minuter till Grabbarna Grus. Kan det blir bättre? Svar nej. Träffade så otroligt mycket härliga människor, bla våra norrmän till grannar och "Petra" i Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. Blev bjuden på antalet okänt drinkar och söp skallen av mig. (tolka inte det fel, jag lever fortfarande. Blev väldigt mycket alkohol bara) Lyssnat på negern på toan på E4 som sjunger som en gud. Skaffade mig en tattoo i nacken också, ett kinatecken som betyder lillebror. Ja finns så mycket mer att berätta om men då skulle det här inlägget bli milslångt och det orkar ni nog inte läsa.... Ska lägga upp lite bilder här sen också, när orken finns. Känner mig fortfarande som gamle vrak eller tröttare än egil, som norskarna skulle sagt haha. Ska bjuda på en bild på tattoon iaf. Nu ska jag slå på en film och försöka sova, vilket är väldigt svårt utan A. Men i morgon blir det film och mys sen få sova brevid honom igen =) Natti

Inga kommentarer: