fredag 24 september 2010

Cash is really king.

Glidit runt på stan idag sedan halv 12 med ida och sofia, fick lön idag så kunde slösa lite. Fick mycket mer än vad jag trodde så det var ett litet plus i kanten! Hittade hur mycket som helst, dock ingenting i nya gallerian Igor. Lite lagom besviken sådär! Hade också beställt ett par skor och en klänning så hämtade ut dom också.




Bubbleroom.com 149:-




BikBok 99:-


HM 149:-





Have2have.se 599:-

Byxor Cubus 249:- Kjol Gina 249:-

Det vita Indiska 79:- Det gråa och svarta Gina 79:-
Anledningen till att jag köpte två på gina är att jag bara ska behålla det ena men kan inte bestämma mig för vilket. Vad tycker ni? Grått eller svart?

Summa sumarum kan man säga att det blev en hel del shopping, asnice! Redo för hösten kan man väl säga =) Det bästa är att jag har massa pengar kvar hihi. Det måste räcka till när jag får gå på krogen sen om två veckor! Nu ska jag duscha och fixa mig sen ikväll ska jag inviga nya skorna och leopardklänningen. Party party

Inga kommentarer: