tisdag 21 september 2010

Happiness

Har nyss sätt Toy Story 3 med pappsen och den var faktiskt riktigt bra! Grät några tårar där på slutet, förstår inte att jag är 17 år och tjurar till en barnfilm. Nu tankar jag ner Ett småkryps liv som är en riktig klassiker!

Har övningskört både idag och igår, eftersom pappa har opererats och inte kan köra bil så får jag övningsköra när vi ska åka någonstans vilket är asbra. Var på elgiganten igår och tittade på datorer, önskar mig nämligen en i födelsedagspresent. Någon som har en ide om vad mer man kan önska sig i 18 års present? Hade bara högskoleinformation idag sen slutade vi, asskönt sen har jag hunnit med och träna också. Den här veckan är riktigt skön i skolan, bara en lektion i morgon och är ledig på fredag dessutom. Fast jag har lite andra saker jag måste ta tag i, plugga matte och ha ett viktigt samtal och reda ut några saker med en speciell person som jag saknar massor. Nu ska jag kika film och sen försöka sova.

Inga kommentarer: