tisdag 1 februari 2011

I let the bad ones in and the good ones go

Riktigt bra dag idag! Som alla dagar är nu för tiden. Först skolan för en lektion, sedan kom Linda till skolan och vi satt bara och väntade, var nämligen på möte på Silk idag ang. en kommande fest som jag ska anordna! Vi kom fram till en hel del bra saker och det kommer bli en GRYM Hollywood fest. Kommer ut med mer info senare =)

Efter det drog vi och käkade på Nancy´s , som har den godaste pasta carbonaran i stan. ( Min favvo-mat) sen åkte jag tillbaka till skolan igen för ännu en lektion. Bar av till Friskis sen för att ha mitt pass, och idag orkade jag otroligt bra! Även fast jag har varit såååå kass på att träna den här veckan. Åkte och solade med Linda och åkte hem sen. Nu ligger jag i sängen och försöker få synkningen till datorn att fungera med min jävla telefon men det går inte så bra! Dunkar Robyn´s Indestructible, can´t get enough! Hoppas ni haft en bra dag

Inga kommentarer: