måndag 21 februari 2011

Måndag

idag och en ny vecka har börjat. Som jag har skrivit så har jag en rätt tung period just nu och jag orkar inte med speciellt mycket. Vill bara att allt ska bli klart!!!! Vill flytta och lämna det här bakom mig. Men tyvärr går det inte riktigt så fort.

Hade en nykter helg, jobbade i fredags natt, sov hos min moster, firade min kusin, umgicks med Elin och kikade film sen var jag med pappa på en visning igår. Helt okej lägenhet men förhoppningsvis finns det bättre! Inte gjort så mycket idag, tänkte åka och träna men orken fanns inte. Nu kikar jag på pocahontas och tänkte snart ta tag i mitt sjukt stökiga rum.... Det värsta är mina garderober, någon frivillig som kan tänka sig att hjälpa till? Till visningen av huset måste jag städa allt. Fyfan haha!

Inga kommentarer: