torsdag 17 februari 2011

Oh happy day

Jag har haft en riktigt bra dag idag, åkte till stan med Elin vid 12. Vi träffade på Amanda som jag inte har sett på 100 år känns det som, vi gled runt på stan lite innan Elin skulle på sitt möte. "Jag och alla utlänningar i stan" haha. Under tiden hon var på möte gick jag och Amanda till ett place där jag frågade om jag kunde få börja jobba, och svaret blev ja. Tänk vad enkelt det kan vara att skaffa jobb! Jag ska provjobba på måndag, sen får vi väl se hur det blir. Jag hade fått på ett annat ställe i stan men dom har inte hört av sig, och det har gått mer än 3 veckor. Lite dåligt tycker jag men vad ska jag göra åt saken.. Efter det gick vi och käkade, efter många om och men så fick Elin och Amanda som dom ville, blev att äta på Vivaldi. Jag tvekade men det var riktigt gott faktiskt. Sen har jag bara varit hemma och myst framför massa avsnitt av förhäxad. I morgon blir det tandläkaren, sen en snabbis till skolan för klassråd, sen jobbar jag på SILK i morgon kväll/natt. Nu måste jag sova. God natt gott folk

Hittade denna bild bland en massa gamla mobilbilder, förstasidan i VLT i maj förra året. Bilden togs på valborg. Lagom skämmigt, men just för stunden var det roligt. Det är Yasmine, jag, Sofia och Amanda.

Inga kommentarer: