lördag 4 juli 2009

Hade en toppen dag/kväll igår ! Gick hem till Alexis med Ida, där var också Fia, Amanda, Jessi och Alexis, sen kom också Hanna, Sanna och en till tjej. Vi hade förkaka där och sen drog jag och fia ner till löga och drog runt lite. Träffade alla möjliga och jag hade hur kul som helst!! Runt 11 hoppade vi in i partyvanen, precis när det började regna sådär mycket. Trångt var det så det slutade med att jag gick upp på taket och dansade där haha. Blev dyngsur såklart och var det resten av kvällen, men det var hur kul som helst. Var väl i den där bilen i nån timme sen sov jag hos K, kommer verkligen inte ihåg när och hur jag somnade, och inte han heller haha. Mådde verkligen inte bra i morse när jag vaknade, tror aldrig jag har varit så bakis i hela mitt liv. Helt sjukt! Var tvungen att ligga kvar i sängen i nån timme, kunde inte röra mig ur fläcken. Tog bussen hem, duschade( vilket verkligen behövdes!) nu har jag precis ätit middag, och snart dags för efterrätt. Jag har beslutsångest också över vad jag ska göra ikväll, Hemma eller sen kväll på stan med alkohol ? Det är frågan. Jag vet att om jag inte åker till stan så kommer jag få panik över att vara hemma och om jag åker till stan så kommer jag vara grinig och trött. Hjälp mig ? :D

Finns bara en sak att säga, du är VIDRIG tjejen.

Inga kommentarer: