tisdag 21 juli 2009

Kom nyss hem från freeporten, och det sög verkligen. Visserligen fanns det alla möjliga olika sorters affärer, nike, adidas, mango, levis osv men fanns inga snygga kläder alls, inget i min smak iallafall. Det enda jag hittade var ett par tygskor från Scorett. De vuxna åkte vidare därifrån för att träna, och jag, Viktor och Jens tog den andra bilen hem. Blev ett litet äventyr kan man väl säga, lite felkörningar och sånt haha, men det är inte lätt att hitta i en stad man knappt har varit i. I morgon bär det av hemåt igen, sen direkt till huvudstaden på kvällen. Det ser jag fram emot mycket. Jag har som sagt knappt varit hemma något sen innan jag åkte till Turkan men jag klarar mig. Satt och tänkte idag att jag i princip inte haft riktigt sommarlov hemma i Vässan än. Jobbade först 4 veckor, från skolan slutade till jag åkte utomlands, sen åkte jag vidare till Göteborg bara några timmar efter att vi landat, nu ska jag hem härifrån och bara vara hemma i några timmar innan jag åker till Sthlm och sen när jag kommer hem därifrån så åker jag till Skellefteå dagen efter. Tight om tid kan man väl säga men jag ska väl inte klaga, hinner med mycket iallafall!

Nu saknar jag Turkiet mer än någonsin, när jag tittar ut genom fönstret och ser regn istället för strålande sol. Här kan man inte ligga ute i solen hela dagarna, komma in på krogen eller komma hem när fan man vill på natten. Heeeeeeeeeelt sjukt hur mycket jag saknar, kollar på bilderna om och om igen. Vill tillbaka nu!!!!!!!

Inga kommentarer: