torsdag 2 juli 2009

Skön dag idag! Jobbade och slutade runt 2, tog ingen lunch så räknades fram till 3, mötte ida och vi gled runt lite. Väntade på att våra mammor skulle komma ner, och vi gick och betalade resan så nu är det klappat och klart! Känns underbart. Och jag är så otroligt taggad. Om precis en vecka kommer vi vara sjuuukt nervösa och ha resfeber så det skriker om det. Ska bli så skönt att komma iväg, bli brun och festa. Utan föräldrar eller andra som vaktar en. ÅÅÅÅÅÅÅH. Sen ska det bli skönt att komma iväg från Västerås också, speciellt vissa fittor som kan gå och hänga sig. Nej nu överdrev jag men det finns vissa som inte vet hur man ska bete sig när man är vän med nån. Sjukt att man kan använda hjärnan så lite. Ni borde ta åt er, för ni vet att jag menar er. Fuck you fan. Typ. Man ska inte umgås med såna som bara får en i trubbel och som uttnyttjar en i princip, det är man inte värd. Speciellt inte när man ställt upp som fan. Jag förtjänar det inte, du skulle ha tänkt dig för innan och det som hände ikväll var fan droppen. Ni har varandra och det är så det funkar bäst, då behöver ingen annan drabbas!

Sorry för mitt damp inlägg men nu har det runnit över kanten, har stått ut med all skit alldeles för länge. Dags att sova, jobb i morgon och sen massa kul på kvällen. Jag, johanna, michelle, alessandra och ida har massa spännande planer ;) håll utkik på power meet! Mer än så säger jag inte.

Inga kommentarer: