torsdag 9 juli 2009

A wise girl kisses but doesn´t love.
Then she won´t get her heart broken.

Bara en dag kvar nu! I morgon klockan 10 går planet. Det som är så skönt är att jag i princip är klar med packningen så kan göra vad jag vill hela kvällen. När man tittar ut genom fönstret och på vädret så känns det bara ännu bättre att åka till solen. Tycker synd om dom som var utomlands när det var hur varmt som helst här hemma och kommer hem till det här, medans vi gör tvärtom. Sitter och dunkar musik i spotify ( som är världens bästa program som jag borde ha skaffat MYCKET tidigare) och äter godis, köpte en fet påse på stan när jag slutade jobba. I turkiet har dom inte lösgodis, och speciellt inte lakrits. Så ville ladda på det förrådet hehe. Nu ska jag städa mitt rum, så det är fint när man kommer hem. Kommer nog skriva ett antal fler nervösa inlägg senare. Hej då så länge

Inga kommentarer: