tisdag 4 augusti 2009

Äntligen är jag hemma igen! Eller idag är det tisdag och jag kom hem i söndags men tiden har inte riktigt funnits till att skriva här. Har utnyttjat varenda minut till att umgås med nära och kära som jag saknat ordentligt mycket!
SÖNDAG: Åkte bil hela dagen i princip, satt och svettades med ida och jens i baksätet i 8 timmar ungefär, men ganska kul lyckades vi ha ändå! Kom hem run7 och åt middag, sen gick jag och träffade min saknade apor My och Azra. Inte sett Azra på över 1 månad.. Vi bestämde oss för att sova hos My, men sen blev det ändrade planer och vi åkte ut till Ängsö slottet och kyrkan med Hägge och Vatanen. Inga män var dom, lika rädda som resten av oss haha. My gick och sjöng och pratade för sig själv och Azra skrek mest, men kul var det. Kom hem vid 3 och då somnade vi som stockar.
Måndag: Jag lyckades vakna klockan 11 medans dom två sov till 2, kul för mig att vänta på dom, eller inte men ville inte väcka dom när dom sov sin skönhetssömn! Men till slut vaknade dom och vi gick och köpte fuccachia (stavning?). Åkte och tränade sen med My, var tänkt att gå på ett vanligt medelpass men blev puls medel i stället. Jag höll på att dö rent ut sagt!!!!! Har aldrig varit så trött efter ett pass. Men det kanske berodde på att jag inte rört en fena på hela sommaren. Känns ju bra med tanke på att min diplomering är den 17, det är alltså mindre än 2 veckor kvar och jag måste hinna få upp min kondition tills dess + ha klart mitt pass helt och håller. Börjar dra ihop sig, och jag börjar bli riktigt nervös. Har inte insett tidigare vad det är egentligen som jag håller på med..... Men iallafall så duschade jag och fixade mig där, och träffade sen saknade Saifo. Kollade på hans träning med honom och väntade sen i 40 år på att han skulle vara klar där. Jag , han och Mirre cyklade till en lägenhet som Bella vaktar och umgicks lite där, hon och jag fixade oss sen drog vi på fest. Inte så mycket folk jag kände direkt men trevligt ändå. Drog tillbaka till henne med några och hade det kul. Gick och mötte Aman också, somnade sen i soffan runt 6.
TISDAG: Vaknade 11, Bella och Marcus låg och sov som stockar och ännu en gång fick jag vänta på att dom skulle vakna.... Promenerade ner på stan och lunch med mitt åsnetryne Alessandra. Var riktigt länge sen jag träffade henne så det var kul :* Pappa kom och hämtade mig och nu sitter jag hemma i lugn och ro för första gången på väääldigt länge som sagt. Hela familjen ska ut med båten och har hela huset i tystnad fram till ikväll nångång. Riktigt riktigt skönt! Det planeras filmkväll med Azra iallafall, får se vilka fler som är på. Nu ska jag vila en stund, c ya

Inga kommentarer: