torsdag 20 augusti 2009

Igår kväll var vi och kikade på huset på Viksäng, sen åkte jag ner på stan och träffade Maddisen, vi slog oss ner på Gränden och satt där i några timmar sen bar det av till Patrik i Dingtuna, där blev det bastu, bubbelbad och några tequila shots med Patrik, Adam och Martin, och såklart Madde. Somnade runt 6 i morse efter ett långt skrattanfall från mig och Martin och en massa " gissa vad jag tänker på". Sov bara i några timmar sen var det dags för hemfärd, eller så var det tänkt men det blev inte riktigt så. Fastnade på stan med Azra och My, och sen även i Vasa med dom två, Johanna, Alessandra, Michelle och Sanna. Mycket trevligt! Rörde oss sen mot Waynes och fikade, sen hemfärd. En mycket underbar dag, förutom att man sprang runt i gårdagens smink, gårdagens kläder och utan bh på stan samtidigt som det var hur varmt som helst. (eftersom vi badade igår så blev bhn dyngsur, och hann inte torka innan morgonen. kul va? inte speciellt!) Bilder från dagen kommer senare.

Jag älskar mina flickor mest av allt!!!!

Inga kommentarer: