onsdag 19 augusti 2009

Jag vet att jag är riktigt kass på att uppdatera för tillfället, men när min dator gick sönder så måste jag sitta vid familjens och orkar aldrig starta upp den hehe. Men jag skriver ibland när jag orkar, hoppas ni läser ändå! Igår blev det bio med Azra, My och Martin. Vi såg sommaren med Göran, och den var sjukt bra! Dog av garv genom hela, så den rekommenderar jag. Vaknade för en stund sedan, och ska ner på stan med Jossan om ett tag. Ska även följa med henne till frisören och vara socialt stöd när hon blir brunett, det kommer bli skitsnyggt. Direkt efter det ska vi på visning på det där huset på Viksäng, jag hoppas innerligt att det är så fint som det är på bilderna. Trött på att bo i den här lilla hålan nu, har bott här sedan jag var 1 så inte så konstigt direkt.

I påskpresent av min morbor och hans tjej fick jag en resa till London, och nyss ringde han och sa att det blir av på höstlovet. Jag har aldrig varit där tidigare så det ska bli riktigt kul! Speciellt när man inte behöver betala någonting själv haha. Ska nog börja fixa mig nu, vi hörs

Inga kommentarer: