söndag 16 augusti 2009

Kan då rapportera att min dator är sönder, jävla äckel cp. Hela skärmen är rosa och vettefan vad jag ska göra åt saken, arg är jag iallafall.

Min helg har varit great, i fredags partaj med Johanna och Madde. Först i Vatanens lägenhet, sen till Ica Sjöhagen typ. Jag hade verkligen hur kul som helst, fast var dock inte lika roligt när jag vaknade dagen efter hehe. Skulle egentligen ha åkt till Sthlm med mina flickor, men var smått sjuk och sen lagom sliten sen dagen innan. Johanna och Madde kom till mig och åt tacos, titta på Ice Age 3. It´s a boy!! That´s his tail. It´s a girl!! HAHAHHA vi dog av garv. Sen drack vi te och satt ute på altanen. En mycket mysig och skön kväll. När dom drog så gick jag hem till Danniel i spöregnet, där det var lite smått fest men var trött så gled hem lika fort som jag kom. Nu håller jag på med musiken till mitt pass och ska snart iväg för att testa det med mamma och pappa och några till inför diplomeringen i morgon. Vi hörs

Inga kommentarer: