måndag 22 augusti 2011

13

Idag har jag hunnit med en hel del! Jobbat 7.00-14.00, sa upp mig med två veckors uppsägningstid, åkte ner på stan och mötte upp Alessandra. Vi bokade min flygbiljett den 4 september ner till Gran Canaria, jag sköt fram mitt friskispass iallafall en termin och frös mina kvarvarande körlektioner så jag kan ta dom när jag kommer hem! Det mesta praktiska har jag alltså hunnit med under dagen. Har också fått veta namnen på de som börjar jobba samtidigt som mig. Nu börjar det helt plötsligt kännas så verkligt! Kan inte förstå att jag kommer stå där på flygplatsen om 13 dagar och vinka hej då till mina nära och kära..

Hann också men en fika på gränden och massa skratt med härliga vänner, länge sen jag skrattade så mycket! Vi la upp lite planer inför en go away - fest innan jag drar. Förhoppningsvis blir det av!
Ledig i morgon och jag ska bara njuta, dra en vända på stan och inhandla lite smått och gott och betala flygbiljetten. Smell you later



Inga kommentarer: