måndag 29 augusti 2011

Det är aldrig försent för att bli den du kunde ha blivit

6 dagar. 6 fucking dagar kvar!
Helt galet, har lite småångest hela tiden för att jag undrar vad jag har gett mig in på egentligen. Men samtidigt så känns det som att jag ska åka på semester och vara borta en vecka bara. Min familj har inte heller riktigt förstått. Jag tror det kommer mer och mer ju mer det närmar sig!

En helg har gått sen jag senast skrev. Jag var ute på krogen i fredags, jobbade lördag, däckade i soffan 20.30 lördag kväll, jobbade igår och sen blev det utgång. Det var restaurangfest på pluto! Inte så mycket folk, men kul var det ändå :) Eller det jag kommer ihåg iallafall.. Är rätt svart efter alla drinkar, herregud. Vill inte ens kolla kontoutdraget.. Idag är det måndag och jag har bara jobbat, galet sliten och halsen krånglar fortfarande. Jag hoppas verkligen att det inte blir värre innan jag åker! Nej nu måste jag ta och skriva en packlista och saker som måste göras innan söndag, sen blir det att krascha i kudden. God natt

Inga kommentarer: