söndag 21 augusti 2011

Jag har fått jobb på Gran Canaria med telemarketing, och jag tänkte att jag skulle börja skriva här igen från och med idag om mina förberedelser inför flytten ner dit. Jag ska vara där den 5 september klockan 1 och vara redo för utbildningen men jag funderar på att åka ner några dagar innan för att komma i ordning och så. Det är alltså ungefär 2 veckor kvar. Det är helt sinnessjukt! Fick veta att jag fått jobbet för bara 3 dagar sedan. Eftersom beskedet kom så plötsligt så har jag en hel del att göra innan jag åker, tala om för friskis att jag inte kan leda pass till hösten, tala om för chefen på jobbet att jag inte kommer kunna jobba mer än två veckor till, hinna säga hej då till alla mina nära och kära och försöka trycka ner min gigantiska garderob i en liten resväska. Men som tur är så är det varmt där året runt!! Ska bli så otroligt skönt att slippa hösten och vintern här hemma. Hur som helst så kommer jag att rapportera här på bloggen om livet där nere, enjoy!

Inga kommentarer: