torsdag 25 augusti 2011

Deathly sick

Idag har det varit en riktig piss dag!!!!!! Nej okej, inte så farlig kanske. Vaknade dock med lite ont i halsen och ont i huvudet klockan 6 i morse och åkte till jobbet. Halsen blev bara värre och värre under dagen (gud har nåt emot att jag ska lämna sverige) Som grädden på moset så har jag haft en sjuk m'ns värk som gjort ont ändå ut i tårna. Klarade mig dock igenom dagen utan att dö, vilket jag trodde ett tag. Kvällen har bara spenderats i sängen faktiskt, måste kurera mig inför helgen! Både jobbar och ska ut på galaj i morgon och på lördag. Ett varmt bad nu sen en kopp te och mysa ner mig i sängen framför en bra film. Klockan står på 6 i morgon med. Nybäddad säng är ju bara för skönt.

Btw så har jag bokat flyg nu, sticker nästa söndag. Den 4 september. La till nåt extra så jag får ha med mig ca 50 kg. Galet mycket! Dock tror jag att jag kommer stå där på lördagsnatten och försöka hoppa igen väskan ändå. Tillåtna viken är ju alltid för lite, oavsett hur mycket det är

Inga kommentarer: