fredag 1 maj 2009

Gårdagen var det roligaste på länge! Det bar av ut till Madde i Rytterne, där det blev partajjj. Det var massor med olika människor där och jag ska försöka komma ihåg alla, Jag, Madde, Ida, Ida, Johanna, Lina, Frida, Tim, Adam, Foppa, Jens, Martin, Patrik, Oja, Oskar, Pontus, sen kommer jag inte ihåg resten. Men roligt hade vi! Åt lite mat, sen var ölspelet och jag har aldrig. Blev lite för mycket under kvällen men men. Jag är iallafall glad för att vi var där ute, inga som kom och förstorde genom att vara oinbjudna, sen kunde man också spela hur hög musik man ville eftersom närmaste husen låg en bit bort. Runt 12 kom mamma och hämtade mig, johanna, lina, ida och oja. Släppte av alla förutom ida i stan sen bar det av till skultuna. Körde hem ida sen åkte jag hem och sov. Skönt vare! Det var egentligen tänkt att vi skulle åka tidigare till stan och sen skulle vi ha sovit hos Johanna men pågrund av lite saker som hände så blev vi kvar. Kändes också skönt att få umgås med en person som jag varken pratat eller träffat på läääääänge! Kändes bättre än någonsin faktiskt, att för en gångs skull kunna vara vänner.

Idag mår jag dessvärre inte så speciellt bra och det känns lite jobbigt att jag ska iväg och träna snart. Och innan det måste jag rensa ur mina lådor i rummet, för i morgon ska jag byta rum med min mamma och pappa. Ska bli så skönt att slippa höra min brorsas dundersnarkningar haha. Senare ikväll ska jag träffa saknade Yasmine och Amanda, får se vad vi hittar på. Fast ingen alkohol för min del iallafall! Nej nu är det dags att sätta igång. Skriver senare kanske peace

Inga kommentarer: