söndag 10 maj 2009

Söndag idag, och insåg att jag inte skrivit sen i Torsdags. Duktigt Hanna! Men det är ändå färre som läser på helgerna så då spelar det inte så stor roll om jag skriver eller inte. Nog om det, nu ska jag berätta lite om min helg.

I Fredags var det planerat att jag skulle haft myskväll med mina saknade flickor hemma hos mig, med bastu, ansiktsmasker, hårinpackningar osv men pga att en ganska hemsk sak som inträffade min kompis pojkvän så var det inte riktigt läge. Det slutade med att jag åkte på fest med Ida till Hammarby. Mathias fyllde 20 så Asmir bjöd med oss dit. Måste säga att det var riktigt mycket drag! Iallafall till securitas kom, och det var inte så konstigt att dom kom när vi var 30 pers i en liten 4:a. När dom kom iallafall så rörde sig jag, Ida, Ravin, Dany, Zaim och Rasmus mot stan. Hann ungefär till Fryx innan några kaxiga och idiotiska killar gick förbi oss. Allt slutade med att polisen kom, jag och Ida sprang mot stan. Blev hämtade av hennes mamma och åkte hem. Hon sov hos sig och jag hos mig. Upp på morgonen efter klockan 8, skulle på min kusins konfirmation. Hade hyfsad huvudvärk vilket inte var så roligt men jag överlevde! Åkte hem till dom efter kyrkan och åt en massa god mat och fika. Måste säga att tårtan dom serverade var den godaste jag någonsin har ätit! Hittade också i en bok som Simon fick i present ett tänkvärt citat: Om man så visar upp 100 vackra egenskaper så bedöms man ändå alltid efter sina dåliga sidor. Det är verkligen sant också, det är ungefär med dom ögonen som alla ser på mig. Bara mina dåliga sidor. Men hur som helst så åkte jag hem lite senare, och spenderade resten av kvällen hemma med Ida. Tittade på Austraila som var en helt underbar film! I början var jag lite fundersam på vad den egentligen var för något haha, men sen blev den så bra. Sitter i min säng nu med Ida brevid mig, vi är lagom trötta och vackra. Jag har så ont i magen att jag knappt kan röra mig. Tjejer, ni förstår vad det handlar om! Nej nu måste jag försöka starta en tvätt maskin med mina kläder, jag har inte orkat lagt dom i tvätten ens och Ida ska nog förtsätta fisa vidare hehe. Hej då så länge!

Inga kommentarer: