måndag 11 maj 2009

Kvar i något jag borde lämnat för längesen.


Har varit en bra dag idag förutom vädret. Ledig från helvetet så jobbade lite, passade på att tjäna lite cash. Vilket är välbehövligt kan jag säga! Åkte till Carlforsska en sväng efter det, sen hem till Amanda med Ida. Tog det lugnt där i några timmar sen tog jag och FIS- IDA bussen hem till Skultis. Min mage håller på att sprängas nu, men sista riktiga träningen idag innan SM så jag biter ihop. Apropå det så är det bara 4 dagar kvar nu! Är väldigt nervös med tanke på att jag har ny dans och allt, men det kommer nog fixa sig ( som det brukar ). Min klass har nationella i morgon i matte, men som jag skrivit tidigare så behöver inte jag göra det så börjar 10 över 2 i morgon. Lite lagom skönt sådär! Efter träningen ikväll blir det att åka till Bäckby hem till Jossan och sova där, känner att det var ett tag sedan vi träffades så det är nog dags. Ska ladda upp med Ipren och allergitabletter så jag slipper dom problemen.

Btw så stiger mina läsarsiffror. Det är riktigt roligt! Många fler som läser än vad jag trodde. Keep reading så fortsätter jag skriva.
Take care

2 kommentarer:

Petra sa...

hannis, vart ser du hur många som läser bloggen? går det ens på blogspot? PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Hanna sa...

www.susnet.se/tjanster
om du blir medlem där så :)