tisdag 26 maj 2009

Tisdag idag, och jag kom hem i söndags. Har inte skrivit ett enda inlägg, jag vet men orken har verkligen inte funnits. Var tvungen att återhämta mig i några dagar innan, men nu är jag back on track igen.

Dagarna i Lillsved var jobbiga men roliga, ett plus var att tiden gick ganska fort. Åkte bil dit, så det var skönt men blev att åka buss, tunnelbana och tåg hem. Jag och Lisa irrade runt i Sthlm ett tag, med massa packing som vägde ungefär 20 kg. Men kom hem tillslut iaf. Var ledig från skolan igår men var tvungen att åka dit ändå för att göra nån orientering. Kändes lagom kul att göra det efter att ha tränat stenhårt i 5 dagar men Jossan lyckades övertala mig. Skönt att ha det gjort iallafall. Blev bio igår kväll med några boys, The haunting blablabla. Var helt sjävla i biosalongen så det var roligt haha ! Idag blev det skola, ägnade dagen till mesta dels med Saif. Satt inte helt fel heller att jag fick en mycket större lön idag än jag hade förväntat mig. Funderar på att åka till sthlm nån dag i veckan och handla lite kläder osv. Dags för mat nu, sen träna friskis med Lisa. Det kommer bilder snart på vad jag har haft på mig idag och igår, hej då sålänge!

Inga kommentarer: