torsdag 7 maj 2009

Min dator har fått virus , och det stör mig enormt mycket ! Kommer upp nån jäkla ruta heeeeeeeela tiden så snart åker datorn ut genom fönstret kan jag tala om.


Nationellt prov i morse, gick väldigt bra! Hade lite svårt att hitta dit, men annars inga problem. Gick till stan med Saif sen och åkte till Carlforska. Hem till Amanda efter det och vi promenerade till stan i spöregn. Hade tid hos tandregleringen och som vanligt så hade vi också samma tid och dag, ( nästa gång vi ska dit är också samtidigt ) gick runt på stan med henne sen åkte vi hem. Jag gick hem och käkade snabbt som attan, sen åkte vi till stallet. Var med henne där i några timmar sen hem igen. Tjatade på mina föräldrar om Peace & Love, jag måste dit helt enkelt med Hanna, Frida och Therese. Sälen nummer 2, fast utan sälen haha. Ska nog lyckas övertala mina päron så småningom, kom halvvägs idag ungefär. Måste jobba fram pengar också till det, de kommer inte bli billigt direkt. För varje dag som går så växer sommarkänslorna mer och mer! Så skönt också att vi knappt har någon skola, är lediga på måndagar och har bara en lektion på onsdagar och torsdagar fram till skolavslutningen. Sen slipper jag helvetet på Wenströmska. Nu ska jag städa mitt rum och sen sova som en stock för jag börjar halv 12 i morgon. God natt!

Amanda och Roxette

Inga kommentarer: