tisdag 12 maj 2009

Never again will I miss you.




Kladdkaka.
MUMS
Ja jag vet att jag är tjock
Och det är min kompis Ida också




Vi sitter och tittar på film och äter en underbart god kladdkaka. Sjukt att det kan vara så gott! Men sen så är det ju lingonvecka också, då har tjejer all rätt att äta sånt. Dagen idag har varit väldigt rolig, sov ju hos Jossan igår sen åkte jag till Carlforsska i morse när jag vaknade. Var där ett tag, satt och lodade i kafeterian. Vad vi gjorde kan ni se på bilden nedanför haha. Jag försökte lära mig att kolla i kors, gick inte så bra och jag ser allmänt sär ut. Men man ska bjuda på sig själv, right ? Tog också en mindre vacker bild på Ida men om jag skulle lägga ut den här så skulle hon slå mig med paraplyt, och det vill man inte råka ut för ;) Pinade mig igenom dagen i högsta skorna, har insett också att min tå som sitter brevid lilltån är för lång. Fick tillslut så ont i fötterna att jag var tvungen att byta till ett par springskor. Jag försökte intala mig själv att det inte såg sååå hemskt ut men Ida skämdes så mycket, och det var inget hon döljde så det dröjde inte länge innan jag slutade med det. Var också en stund på Wenströmska idag, kändes som jag inte varit där på evigheter. Och direkt när jag kom dit igen så började helvetet och jag påmindes ännu mer om varför jag ska byta skola. Så vidriga. Nu ska jag laga mat åt familjen sen åka iväg och träna, ta ut lite ilska med andra ord. Är ledig i morgon så kanske blir att åka ut på äventyr med några lite senare också. Hörs!


Inga kommentarer: