söndag 3 maj 2009

vicky sa...
hm.. vad kan få dig på riktigt dåligt humör? ;O& vad får dig på bra humör? :)

något som kan få mig på riktigt dåligt humör är nog dryga och blåsta människor, som är allmänt sega sen de som beter sig dåligt och skitsnack!! det som får mig på bra humör är nog mina vänner, dansen, fester, musik, få höra positiva saker om mig som person och att vara lyckligt kär :)

Anonym sa...
kan du inte skriva några av dina favoritlåtar? :)

ojojoj, musik älskar jag så har många favoritlåtar. jag skriver några :)
The Veronicas - Faded
The Veronicas - Untouched
Lionel Richie - Say you, say me
Lykke Li - Tonight
Amanda Jensen - For the sun
Akon - Against the grain
Darin - Breathing your love (akustisk)
David Gray - This years love
Jennie Karlsson - unspoken
The Script - Breakeven
Erik Hassle - Bump in the road
Melissa Horn - Hanna
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

oj det blev en del låtar ,jag skulle kunna skriva massa mer då skulle det här inlägget bli väldigt långt! Jag tror no att de här är låtarna jag lyssnar mest på just nu iallafall.