onsdag 6 januari 2010

Det har varit dött här ett bra tag, men nu ska det bli ändring på det. Idag så satt jag och kollade igenom massa bloggar och insåg att jag saknade min egna. Nu är det förmodligen inte så många som läser och så men jag hoppas att ni gamla läsare hittar tillbaka igen, för det har jag gjort. Kan börja med att säga att mitt lov har varit helt fantastiskt, Sälen en vecka, festat satan på nyår och även måånga andra kvällar, ett galet lov helt enkelt. Nu är det nytt år, och om det fortsätter som det har börjat så kommer det bli det bästa året någonsin. Jag har så mycket att se fram emot, Sälen i slutet av Januari, Alperna på påsklovet, SM här i Västerås, VM i Tjeckien i Juni och utomlands med vänner i Augusti. Jag har också stött på något helt oväntat, som jag inte var beredd på skulle hända. Det är jättekul och får mig att må bra, känns taskigt att säga det men som ni förstår så menar jag en person. Jag vill inte säga nåt mer här men ni kommer märka.

Just nu sitter jag hemma hos Azra, jag vid en dator och hon vid en annan, känns ju socialt haha! Hugger in på Asmirs chipspåse ooooooooooooops, men kunde inte låta bli när den låg där och såg så god ut. Ska inte äta upp hela, jag lovar! Ska röra mig hemmåt om ett tag för att äta orre till middag med familjen och morbror och hans tjej. Ska bli mys, sen umgås med mongosarna ikväll. Hade gärna velat träffa * ikväll, men vi får väl se hur det blir med det. Annars ses vi i skolan i morgon så det är ingen fara. Ta det för vana igen att dyka in här då och då!

Inga kommentarer: