måndag 11 januari 2010

Måndag idag och första skoldagen den här veckan har passerat, trodde den skulle bli tråkig som alla andra måndagar men fan inte idag. Först skolan, sket i sista lektionen med Ida, Söder och Bedde. Åkte hem till mig, spelade lite kort sen pluggade lite. Har geografiprov på onsdag så det var dags att börja! Fick riktigt mycket gjort faktiskt, pluggar alltid mycket bättre tillsammans med andra. Fick oss endel skratt också för den delen, det tog Söder och Bedde ca 5 min att komma på ordet kiseloxid. Jag gav dom alla bokstäver förutom dom två sista och dom kunde ändå inte komma på. Mycket skratt blev det! Ska lägga in en film här om en stund. Jag fick även till ett riktigt roligt skämt. Lite senare gick vi hem till Söder och glodde lite film och spelade ännu mer kort, förlorade som vanligt på neger och president. Kort är inte riktigt min grej! Fick gå hem själv i kylan sen men nu ligger jag i min säng i värmen. Håller på att ladda ner en massa ny musik, lyssnat sönder alla jag har i telefonen. Känns också som att jag borde byta ut alla depplåtar som jag ofta har lyssnat på nu när jag mår så bra. En av dom anledningarna är att jag har skaffat pojkvän vilket känns otroligt bra. Det kommer när man minst anar det, fast alla runt omkring oss har anat det en längre tid haha. Jag kan tänka mig att vissa tror att det har gått jättefort eftersom det kom så plötsligt men nej. Vi har känt varandra sen skolan började. Nej nu ska jag lägga in filmen, fixa med musiken och sen sova. Börjar 8 i morgon *suck* och går till 4 *ännu mer suck*. God natt mina vänner!

Inga kommentarer: