onsdag 6 januari 2010

Skolan i morgon, hitills har jag inte sett fram emot det alls men nu börjar jag längta lite. Problemet är bara att jag inte kan sova, springer runt och städar mitt rum och rensar garderoben. Borde verkligen sova, annars kommer jag aldrig komma upp i morgon men rummet behövde få sig en omgång så det är väl lika bra att jag passar på när jag är på humör. Jag dunkar Whitney Houstons nya album, speciellt låten Salute som är grymt jävla bra! Kan inte sluta spela den om och om igen. Känner igen mig i texten och ser den som min resa genom allt det jobbiga jag har varit med om. Nu behöver jag bara mig själv, alla dom bra människorna runt mig ser jag som en bonus och resten skiter jag fullständigt i.

Cause i’m a soldier girl, in this world
Stand alone, i can be strong
and walk the miles, I made it home
It’s good to know without you I made it
Soldier girl, in my world
Took the fall now I stand tall
From the pain and all, I made it through
And now all i gotta say to you
SALUTE


Nu ska jag städa klart, sätta på en film och försöka sova. Natti

Inga kommentarer: