fredag 8 januari 2010

Hallojsan! Kom nyss hem efter att ha haft ett pass på Friskis, slitet värre. Är så sjukt trött nu, går inte att beskriva. Hungrig också för den delen. Pappa lagar mat där nere så blir bara mer och mer sugen. Dagen idag har funkat, dock försov jag mig i morse åkte till skolan halv 10 och när jag kom dit fick jag veta att jag inte hade lektion förrän klockan 1 så var lite lagom pissed sådär. Men var tvungen att stå ut, sen hade jag bara en lektion sen pass på Friskis. Missade sista lektionen, dum som jag var har jag bokat in att ha pass under skoltid. Men men, hjärnan kan inte vara på topp jämnt! Skönt att ha kört ett antal pass nu på lovet och kommit igång innan vårschemat börjar! Har också tjänat en slant på det som jag får om en vecka, wiho det är välbehövligt !

Får se vad som händer ikväll, bio, städa söders källare, umgås med girlsen eller bara ligga hemma. Bara ligga hemma låter väldigt lockande faktiskt! Fast dom andra alternativen också. Åh nu fick jag beslutsångest! Men eftersom jag kanske ska vara här hemma med tre toppen personer i morgon så känns det som att jag borde ta mig ut ikväll iallafall. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och dunka lite musik. Och om ni vill veta hur jag gör det så ska jag ge er världens bästa tips, lägg mobilen i en plastpåse och knyt igen sen är det bara att sjunga och dansa så mycket man vill. Bästa idén jag har stött på! See you later alligator

Inga kommentarer: