onsdag 13 januari 2010

No one can get in the way of what I am feeling.

Hello bloggen, och ni som läser!
Onsdag idag och halva veckan har gått, bara två dagar kvar till en helg som kommer bli great. Hade prov idag i Geografi, som jag har krigat till med Bedde och Söder mest. Hoppas på ett MVG för det kändes riktigt riktigt bra faktiskt. Dagen har varit bra, träffat Z också som alltid gör min dag. Just nu sitter jag med Söder och Bedde igen, var tänkt att vi skulle plugga matte men blev inte så mycket sånt. Dom lägger patians (stavning?) och jag ligger i soffan och degar, Z missa bussen igår och blev kvar nästan till 12 så kom isäng väldigt sent! Ikväll ska jag verkligen försöka somna tidigt, kan inte fortsätta såhär. Försover mig var och varannan morgon nu för tiden. Nej nu ska vi spela neger och president, och jag kommer förlora som vanligt. Adjö så länge

Inga kommentarer: