tisdag 19 januari 2010

Hos dig är jag underbar.

Ny vecka och nya tag! Somnade runt 11 igår, väldigt tidigt för att vara mig faktiskt. Försov mig inte i morse heller, sån tur. Dagen har varit väldigt bra, hade först Information och Layout sen hål och Engelskan var inställd så det enda vi hade mer var att välja IV-val till 3an. För mig fick det bli matte c & d. Får väl se hur det kommer gå, men jag tycker att jag hänger med ganska bra i matte b så jag borde väl klara dom kurserna också. Efter det så åkte jag och Ida ner på stan, mötte upp Amanda och gick till Gränden. Satt där i några timmar och pratade om allt mellan himmel och jord, både tråkiga och roliga saker. Vi gick även in på Silentium, där jag och Amanda har fått jobb men starten blev flyttad och vi gick in och frågade om vi skulle få börja jobba. Förhoppningsvis blir det inom några veckor! Kan inte göra mer än att hålla tummarna. Vi åkte hem vid 5, Ida åkte till Jonas och jag och Amanda gick hem till henne och bara umgicks, lika skönt som alltid. Sen har jag bara varit hemma under kvällen och nu är klockan 1 och jag kan inte sova. Känns bra att jag börjar 8 i morgon och kommer försova mig! I morgon har jag min jobbigaste och längsta dag på hela veckan, geografi, idrott, spanska och historia. Går från 8 till 4 så det känns inte speciellt lockande kan man väl säga, jag tror ni förstår mig? Kan inte sjukanmäla mig heller eftersom jag ska ha mitt friskispass i morgon på idrotten med både a och b klassen. Får se hur många av ca 60 elever som kommer vara med när dom får reda på vad vi ska ha ! Har iallafall lyckats övertala min pojkvän att vara med, får se om han håller vad han lovar.

Jag längtar otroligt mycket till Sälen nu, ska bli skönt att komma bort från stan med en massa härliga människor och bara ha roligt! Ser fram emot det. Nej nu ska jag göra ett tappert försök att försöka sova. Natti mina kära

Inga kommentarer: