lördag 9 januari 2010

Proove me wrong.

Klockan är snart 3 och jag har knappt klivit upp ur sänge, skön start på dagen. Dock väckte mamma och pappa mig ganska tidigt när dom gick upp och stökade och bökade. Dom har nämligen precis åkt till Örebro och kommer hem i morgon. Skönt att jag och Jens har huset för oss själva! Ikväll kommer Z, M och A hit för massa mys, film och laga mat.


Igår blev det först bio med Fia, det var tänkt att vi skulle se Avatar men det var fullt när vi kom dit så det fick bli Sherlock Holmes istället. Vi hade ingen aning om vad det var för film innan men var nöjda och belåtna när den var slut. Enligt mig var den riktigt, riktigt bra. Se den ni kommer inte bli besvikna! Efter bion drog vi på fest på Skälby hos Emanuel, massa Carlforsska människor där. Åkte hem med Asmir sen vid 2 nångång, och allt blev kaos sen. Somnade nångång och sov lääänge idag. Snart kommer Azra hit så nu ska jag koka kaffe och ta en tagg. Hörs senare gott folk !


Inga kommentarer: