tisdag 5 oktober 2010

2

Snart är det dags! Förlåt att jag verkligen tjatar om det, men jag längtar! Eller jag längtar mer till helgen än vad jag längtar till självaste b-day. PARTYYYY. Förlåt. Jag är dryg. Jag vet.

Min dag har iallafall varit bra! Läst ut en asbra bok, dock deppig för att den är slut, käkat på stan med Yasmine, solat och bränt mig rejält och haft friskispass. Skön dag men är helt slut nu! Fick också veta att jag och flickorna får gå in VIP på fredag. Blir utgång då också såklart, måste passa på. Men är sjukt rädd för att jag inte ska orka på lördag.... Tror jag har tappat stinget lite nämligen! Men men, blir väl bara att ta en återställare så fort man vaknar på lördag. Nu ska jag försöka varva ner och så småningom sova, behöver massa energi till helgen!

Inga kommentarer: