måndag 18 oktober 2010

Don´t stop believing

Jag gjorde mig nyss av med en gammal "souvernir" från Han som senast fick mitt hjärta att slå några extra slag när jag såg honom. Behöver ni tjejer höra att han var ett as? Klart han var. Så nu slår mitt hjärta några extra slag men denna gången inte på grund av en förälskelse, utan av hat och ilska. Det har gått ett tag, men ibland blir man fortfarande sådär arg igen. Ni tjejer känner väl igen er? Hur som helst, nu är jag arg och ställer mig en enda fråga, VARFÖR ÄR ALLA KILLAR LIKADANA? Eller kanske ska fråga mig själv, varför gör jag ALLTID så killarna blir såna idioter mot mig? Jag tror egentligen inte att killar har nåt fel i huvudet egentligen, utan att det är vi tjejer som gör att dom blir det. Det enda dom vill ha är att ligga lite, mysa, ha roligt och inga krav. Medan vi tjejer vill veta exakt när man blir tillsammans, tvekar så fort han inte svarar på sms, ska hela tiden veta om han tycker om henne, tjatar om allt möjligt. Inte undra på att dom blir rädda? Varje, varje gång jag går in i en "relation" försöker jag att inte bli den där dryga tjejen men det går fan inte. Man hamnar där endå. Det värsta är att man alltid vill ha vad man inte kan få. Eller så funkar jag iallafall.

Jag avundas alla ni tjejer som funnit eran drömprins, men det är fan inte så konstigt att jag inte hittat min så gnällig och dryg som jag är. But don´t stop believing

Inga kommentarer: