måndag 18 oktober 2010

Humöret är inte alls på topp, efter min snefylla i fredags har jag varit full av ilska. Jag som aldrig brukar vara arg? Min telefon är sönder, efter 1,5 månad. Samsung kan gräva sig en grav och döö. Aja ska skriva om nåt roligare, jag har nämligen tagit min första körlektion idag! Var inte alls planerat, skulle dit och disskutera att göra en intensivkurs på höstlovet och så fick jag göra en testlektion på en gång. Var inte alls beredd, så blev sjukt nervös! Töntigt jag vet men det blev jag iallafall. Gick hur bra som helst, och så skrev jag in mig på 3 dubbellektioner på höstlovet och en på torsdagen innan. Köpte ett paket med 20 lektioner + teoripaket, riskettan och halkan. Jag fick en flipp igår och bestämde mig för att jag ska ha körkort innan nyår, och det tänker jag fixa! Länge sen jag ville något så mycket, så ni får passa er ute på vägarna =)

Vad hände med mitt glada humör? Jag vet, det är höst och håller på att bli vinter

Inga kommentarer: