onsdag 20 oktober 2010

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

Kom nyss hem från ett danspass på friskis, var riktigt roligt! Såå skönt att rensa hjärnan. Jag älskar att träna, då tänker man inte på någonting annat än det man gör för stunden. Övningskörde både dit och hem också, det var första gången jag körde på motorvägen hihi. Har utvecklats riktigt mycket i körningen bara under den här veckan. Det är riktigt roligt att köra bil! Kan inte tröttna haha.Nu placerade jag mig nyss i sängen och lyssnar lite på musik, slänger några tankar åt ett problem jag har också. Det är nämligen så att det finns en sak som jag tycker är riktigt rolig i vanliga fall, men, bland personerna som är inblandade har det blivit lite kaos.Vissa påstår att jag kör mitt egna race? Men är det verkligen så konstigt när det bara är jag och en till som gör allt av ca 12 personer? Om ni skulle anstränga er liiite mer så skulle ni ha rätt att öppna munnen. Det står alltså mellan att jag måste förklara allt som  jag har mått dåligt över de senaste åren för personer som jag inte har så nära relation till som jag inte vill ska veta allt om mig eller att gå ur och dra mig tillbaka och skita i alltihopp. Vad tycker ni? Just nu känns det som att det lutar åt det senare alternativet, men jag ska tänka igenom det ordentligt innan jag bestämmer mig.

Inga kommentarer: