söndag 17 oktober 2010

Jaha och så har ännu en vecka passerat! Jag vet att jag inte har skrivit sen i torsdags, förlåt! Men tiden har inte funnits. Blev utgång i fredags med förfest hos Matte. Var på helt stört humör, kunde ha slått till vem som helst. Hatar sånt där! Snefylla kanske det ska kallas. Det värsta var att jag kände på mig redan innan att det skulle bli så, borde inte ha fortsatt att dricka. Jobbade bakfull i går, inte alls roligt sen mös jag och fia framför En riddares historia och Hanna Montana the movie på kvällen. Slockna på soffan vid 3 sen jobbat idag med. Har otroligt ont i mina fötter, kan inte ens gå. Borde dyka ner i företagsekonomiboken men tror ni jag orkar? Nej, får bli att plugga i morgon istället. Några glada avsnitt av Vänner lockar mer! Behöver mig ett gott skratt. Så jävla trött på så mycket. Förlåt jag ska inte smitta av mitt trötta, dåliga humör på er så nu skriver jag inge mer.

Inga kommentarer: