torsdag 7 oktober 2010

Today was the day



Har varit en lång men rolig dag! Dock känns det inte som att jag är 18, jag är vuxen nu men jag märker ingen större skillnad! Jag tror jag kommer känna mer i helgen. I morgon kommer släkten och närmaste tjejerna, för mat, tårta och alkohol. Förfest hemma med tjejerna sen vidare mot krooogen. Sjukt nice! Sen på lördag blir det dunder kalas, upp imot nästan 300 personer på listan nu. Alla kommer antagligen inte, men om 200 kommer men också mindre är jag övertygad om att det kommer bli ordentligt med röj! Som ni ser på bilden ovanför, så har familjen ägnat hela kvällen åt att slänga ut sofforna ur vardagsrummet så alla nästan 30 personer får plats i morgon! Måste sova snart så jag är pigg till helgen. Natti


Tack för alla superfina gratulationer,
jag blir så glad!

Inga kommentarer: